مادر خوانده


1h 25m
کارگردانی شده توسط بن اشتاینر
44 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : زنی جوان به نام لورا برچ که پس از اووردوز به یک بیماری مرموز مبتلا می‌شود. حال او برای فرار از دنیای تکنولوژی تصمیم می‌گیرد با پذیرفتن دعوت مادر خوانده خود، به خانه دوران کودکی‌اش بازگردد تا روح ناآرام خود را التیام بخشد. اما لورا به زودی متوجه می‌شود که مردم محلی شهر، همگی از یک راز تاریک غیرقابل بیان محافظت می‎کنند، رازی که نه تنها مادرش بلکه سرنوشت وحشتناک خودش را نیز درگیر می‌کند و…

درباره

مادر خوانده یک فیلم در ژانر ترسناک, معمایی و هیجان انگیز است که توسط بن اشتاینر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جمایما روپر, سارا پل و کیت دیکی اشاره کرد.

عناوین مشابه

آن قسمت دو

It Chapter Two

۲۷ سال از اتفاقات ترسناک تابستان سال ۱۹۸۹ می‌گذرد. اعضای باشگاه بازندگان حالا هرکدام بزرگ شده‌اند و زندگی شخصی و مشکلات خود را دارند. همه چیز به‌ظاهر خوب پیش می‌رود، تا اینکه یک تماس تلفنیِ مرموز دوباره آن‌ها را به زادگاه و محل زندگی سابقشان، یعنی شهر دِری بازمی‌گرداند؛ جایی که باشگاه بازندگان دوباره با ترس‌های قدیمیِ خود مواجه می‌شوند و تصمیم می‌گیرند برای نبرد نهایی با دشمن دیرینهٔ خود، یعنی پنی وایز، آماده شوند.

6.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است