مبارزه با کینه جویان


1h 53m
کارگردانی شده توسط پیتر سگال
6.4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد دو بوکسور بازنشسته به نام‌های بیلی (با بازی رابرت دنیرو) و هنری (با بازی سیلوستر استالونه) است که 30 سال پیش رقبای یکدیگر بوده‌اند. اکنون آن‌ها با گذشت سال‌ها بار دیگر به رینگ مسابقه بازگشته و برای یک مبارزه بزرگ مقابل یکدیگر قرار میگیرند و…

درباره

مبارزه با کینه جویان یک فیلم در ژانر درام, کمدی و ورزشی است که توسط پیتر سگال کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2013 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به رابرت دنیرو, سیلوستر استالونه و کیم بیسینگر اشاره کرد.

عناوین مشابه

تپه

The Hill

ریکی هیل یک ورزشکار جوان و البته فقیر است که در شهر کوچک تگزاس زندگی می‌کند، پای او به دلیل یک بیماری تخریبی ستون فقرات تحت فشار شدیدیست، علیرغم این مسئله ریکی استعداد فوق‌العاده ای در ضربه زدن به توپ در ورزش بیسبال دارد. پدرش که یک کشیش خشن است ریکی را از بازی بیسبال منصرف می‌کند تا از او در برابر آسیب محافظت کرده و از او بخواهد که راه پدرش را ادامه دهد. در جوانی، ریکی به یک پدیده بیسبال تبدیل می‌شود. از طرفی تمایل او برای شرکت در یک مسابقه آزمایشی، خانواده‌اش را از هم جدا می‌کند و این می‌تواند رویای همیشگی ریکی یعنی بیسبال حرفه‌ای را به خطر بی‌اندازد.

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است