دانلود فیلم مجرد 40 ساله با کیفیت عالی


کارگردانی شده توسط شاهین باباپور

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

درباره

یک فیلم در ژانر کمدی است که توسط شاهین باباپور کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2014 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به امیر نوری, برزو ارجمند, پوراندخت مهیمن, دانیال عبادی, زویا امامی, سحر ‌‌ولدبیگی, سیروس ‌گرجستانی و فاطیما پاشایی اشاره کرد.

عناوین مشابه

شهر هرت

Lawless City

داستان یک خواهر و برادر به نام‌های «پرویز» و «پرستو» را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش‌کش به خانه مرده‌های پولدار می‌رود و با دادن آدرس آن‌ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به‌عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه‌نامه جعلی وارد مراسم می‌شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق‌السکوت دریافت می‌کند.

2.8
ادامه / دانلود

آینه بغل

Wing Mirror

مرتضی مردی است که در گاراژ اتومبیل کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

4.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است