مدرسه خیر و شر


2h 27m
کارگردانی شده توسط پل فیگ
59 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : دو دوست صمیمی به نام‌های سوفی و ​​آگاتا است که ربوده شده و به مدرسه‌ای به نام خیر و شر منتقل می‌شوند. حال آن‌ها تلاش می‌کنند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند اما در این مسیر دوستی آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد و…

درباره

مدرسه خیر و شر یک فیلم در ژانر اکشن و درام است که توسط پل فیگ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آدام ری, ابیگیل استونز و کیت بلانشت اشاره کرد.

عناوین مشابه

نویز سفید

خلاصه فیلم : در مورد استادی به نام جک گلدنی (با بازی آدام درایور) می‌باشد که در یک کالج تدریس می‌کند و همسر بابت و پدر چهار فرزند است. در این میان آن‌ها زندگی روزمره خود را همراه با تمام اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی آن می‌گذرانند اما با وقوع یک سانحه هوایی، همه چیز تغییر کرده و…

6.3
ادامه / دانلود

بلید رانر 2049

Blade Runner 2049

در ۲۰۴۹، یک آدم مصنوعی به نام کِی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلد رانر کار می‌کند و ماموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آنها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به راشل/ریچل است که ۳۰ سال قبل در ۲۰۱۹، از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان مرد.

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است