مروارید


Pearl

1h 43m
کارگردانی شده توسط تی وست
70 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دختری جوان به نام پرل در مزرعه‌ای دور افتاده همراه با خانواده خود زندگی می‌کند. پرل وظیفه دارد تا هر روز به پدر بیمار خود تحت نظر مادر سخت‌گیرش، رسیدگی کند. اما امید به داشتن یک زندگی پر زرق و برق، جاه طلبی‌ها و وسوسه‌های درونی پرل به مرور زمان تاثیرات وحشتناکی بر روی او گذاشته و باعث شکل‌گیری شخصیتی شرور در وجود وی می‌شود که…

درباره

مروارید یک فیلم در ژانر ترسناک, درام و دلهره آور است که توسط تی وست کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا, کانادا و نیوزیلند بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آملیا رید, اَلیستِر سول, اما جنکینز, تاد ریپون, تندی رایت, دیوید کورنسوت, گیب مکدانل و متیو ساندرلند اشاره کرد.

عناوین مشابه

تمام جاده های خاکی طعم نمک می دهند

All Dirt Roads Taste of Salt

داستان زندگی مارک ، یک زن سیاه‌پوست آمریکایی که در یک مزرعه در میسی‌سی‌پی بزرگ شده است. او از طریق خاطرات و تجربیات زندگی خود، دنیای پرپیچ و خم و غنی خود را به تصویر می‌کشد. مارک با خانواده، دوستان و معشوقه‌هایش پیوندهای عمیقی برقرار می‌کند، اما در عین حال با تبعیض و بی‌عدالتی نژادی که او را احاطه کرده است، مبارزه می‌کند.

5.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است