مرکز پلیس


1h 47m
کارگردانی شده توسط جو کارناهان
62 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : داستان فیلم در مورد یک هنرمند حیله‌گر است که برای فرار از چنگال یک قاتل حرفه‌ای و ترسناک نقشه‌ای طراحی میکند. اکنون وی همه چیز را برنامه ریزی کرده تا در داخل کلانتری یک شهر کوچک پنهان شود، اما زمانی که قاتل هر طور شده به آنجا میرسد، دیگر مرکز پلیس هم نمیتواند از جان او محافظت کرده و وجود یک پلیس تازه کار نیز همه چیز را به هم میریزد تا اینکه…

درباره

مرکز پلیس یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و هیجان انگیز است که توسط جو کارناهان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به توبی هاس, جرارد باتلر و فرانک گریلو اشاره کرد.

عناوین مشابه

روزی برای مردن

A Day To Die

کانر کانلی یک روز فرصت دارد که به خاطر کشتن یکی از اعضای باند قاچاق مواد مخدر، به تایرون پتیس غرامت دو میلیون دلاری پرداخت کند. او مجبور می شود برای تهیه این مبلغ، به دوستان نظامی سابقش رو بیاورد تا قبل از آن که همه عزیزانش را از دست دهد، بتواند این غرامت را پرداخت کند.

3.5
ادامه / دانلود

ماتریکس

The Matrix

در فیلم ماتریکس (The Matrix) هکری معروف به نام ترینیتی (کری آن ماس) در هتلی توسط پلیس به دام می افتد. او به سادگی موفق به فرار از دست پلیس می شود ولی گروهی از مأموران سیاه پوش با توانایی های فرا انسانی رهبری نیروهای پلیس در عملیات یافتن او را به عهده می گیرند. ترینیتی که در باجه تلفنی محاصره شده، پس از پاسخ دادن به تلفن محو می شود، بدون آنکه اثری از او باقی بماند. توماس اندرسون (کیانو ریوز) برنامه نویس کامپیوتری است که زندگی دوگانه ای دارد و با نام مستعار "نئو" فعالیت می کند. او مدت ها است که درگیر پیدا کردن معنی کلمه ماتریکس است تا اینکه با ترینیتی آشنا می شود و این مقدمه بروز اتفاقات متعددی است.

8.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است