مسابقه مرگ 1


1h 45m
کارگردانی شده توسط پل W.S. اندرسون
6.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

مجرمی توسط یک رئیس زندان مجبور می‌شود در محبوب‌ترین مسابقه ورزشی شرکت کند. یک مسابقه اتومبیل‌رانی که در آن باید بی‌رحم‌ترین فرد بتواند بقیه را از دور مسابقات خارج کند و پیروز شود. حکم این پیروزی آزادی از زندان خواهد بود.

درباره

مسابقه مرگ 1 یک فیلم در ژانر اکشن, علمی تخیلی و هیجان انگیز است که توسط پل W.S. اندرسون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2008 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تایرز گیبسون, جوآن آلن و جیسون استاتهام اشاره کرد.

عناوین مشابه

کیمی

خلاصه فیلم : داستان فیلم در طول همه‌گیری بیماری کرونا در سیاتل روایت شده و در مورد کارمند یک شرکت فناوری اطلاعات به نام کیمی است که به بیماری آگورافوبیا مبتلا می‌باشد. کیمی به زودی شواهدی از یک جنایت خشونت‌آمیز کشف می‌کند اما زمانی که تلاش می‌کند این اتفاق را به شرکت خود گزارش دهد، با مقاومت از سوی آن‌ها مواجه می‌شود. حال کیمی متوجه می‌شود که باید با بیرون رفتن از آپارتمانش و ورود به خیابان‌های شهر، با بزرگترین ترس خود روبرو شده و …

6.3
ادامه / دانلود

دونده هزارتو

The Maze Runner

هنگامی که توماس همراه با گروهی از نوجوانان در محله‌ای عجیب و مارپیچ از خواب بیدار می‌شود، آنها هیچ چیز از جهان خارج به یاد نمی‌آورد، به غیر از رویاهای عجیب و غریبی دربارهٔ سازمانی مرموز که با نام W.C.K.D شناخته می‌شود. تنها با چیدن قطعات خاطرات گذشته و پیدا کردن نشانه‌های که در این مارپیچ یافت می‌شد، توماس امیدوار بود بتواند دلیل اصلی آمدن به این مکان و راهی برای فرار از آن را پیدا کند.

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است