هشت نفرت انگیز


The Hateful Eight

2h 48m
کارگردانی شده توسط کوئنتین تارانتینو
7.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

مأمور چوبه‌دار سابق که یک خلافکار زن را برای دار زدن به شهر صخره سرخ می‌برد با یک جایزه بگیر دیگر همسفر می‌شود. در بین راه فردی که ادعا می‌کند کلانتر جدید شهر صخره سرخ است هم با آن‌ها همراه می‌شود.

درباره

هشت نفرت انگیز یک فیلم در ژانر جنایی, درام و رازآلود است که توسط کوئنتین تارانتینو کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2015 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بروس درن, تیم راث, جنیفر جیسن لی, جیمز پارکس, دانا گوریر, دمیان بیچیر, زویی بل و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

پوکر فیس

خلاصه فیلم : در مورد یک میلیاردر به نام جیک فولی (با بازی راسل کرو) است که یک بازی پرمخاطره را برای دوستان قدیمی خود ترتیب می‌دهد تا به آن‌ها فرصتی دهد تا پول بسیار زیادی را به دست آورند. اما با گذشت زمان و با فاش شدن رازهای پنهان، همه چیز کاملا تغییر کرده و نقشه انتقام‌جویانه‌ جیک آشکار می‌شود تا اینکه ...

5.2
ادامه / دانلود

ماده خاکستری

Gray Matter

آرورا و مادرش آیلا، هر دو دارای قدرت هایی مافوق بشری هستند.آیلا نمی خواهد که قدرت های جدید کنترل دخترش را به دست بگیرند و به او آموزش می‌دهد که چگونه آنها را هدایت و مدیریت کند.با این حال یک حادثه غم انگیز او را مجبور می‌کند با گذشته خود روبرو شود...

4.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است