پادشاهی : آشین شمالی


1h 32m
کارگردانی شده توسط کیم سیانگ هون
7.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

فیلم Kingdom: Ashin of the North که در واقع قسمتی اسپین آف از فصل دوم سریال پادشاهی است، در مورد شخصیت مرموزی که گروه لی چانگ در سفر به سرزمین های شمالی با او روبرو شدند، یعنی آشین است…

درباره

پادشاهی : آشین شمالی یک فیلم در ژانر اکشن, ترسناک, فانتزی و هیجان انگیز است که توسط کیم سیانگ هون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بیونگ اون پارک, جون جی-هیون و کیم سی آ اشاره کرد.

عناوین مشابه

کارمند شرکت

A Company Man

یک مرد جوان مانند هر کارمند معمولی دیگر یک کت و شلوار مشکی با کراوات به تن می کند. منتها مساله این است که او یک کارمند معمولی نیست بلکه یک قاتل حرفه ای است. یک آدم کش حرفه ای و خونسرد که کاملا به عهدی که به مشتریانش میدهد وفادار است و به عنوان یکی از بهترین ها در این حرفه شناخته شده است. اما یک روز او تصمیم میگیرد همه را غافلگیر کند و به خاطر یک زن از کارش کنار برود.

6.6
ادامه / دانلود

شمشیرباز

The Swordsman

داستان یکی از بزرگترین شمشیرباز و نگهبان سلطنتی چوسون را روایت می کند که در نتیجه درگیری بین سلسله های چینگ و مینگ مجبور به پنهان شدن می شود اما در عین حال از زندگی جدید خود در انزوا خوشحال است. وی پس از کور شدن در کودتا علیه پادشاه ، دور از عذاب شهر خود مخفی می شود. اما هنگامی که قاچاقچیان دخترش را می دزدند، او چاره ای ندارد جز اینکه یکبار دیگر شمشیر خود را در دست بگیرد.

6.8
ادامه / دانلود

قاتل

خلاصه فیلم : یک قاتل قراردادی افسانه‌ای به نام “بنگ اوی گنگ” که اکنون بازنشسته شده و همراه با همسرش زندگی آرامی را سپری می‌کند. یک روز همسر بنگ اوی گنگ به همراه دوست خود به یک سفر جاده‌ای رفته و مسئولیت نگهداری از دختر دوست همسرش “یون جی” به او واگذار می‌شود. اما با ربوده شدن “یون جی” او مجبور می‌شود از مهارت های گذشته خود استفاده کند تا او را نجات دهد و …

6.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است