پالی گو


1h 26m
کارگردانی شده توسط اندرو ناکمن
5.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک نخبه جوان در زمینه هوش مصنوعی به نام پاولی گو توسط یک آزمایشگاه روباتیک مشهور در جهان, رد می‌شود. حال پاولی گو همان کاری را می‌کند که هر نوجوان عاقلی که به جای او باشد انجام می‌دهد! او یک ماشین را می‌دزدد و به سمت شمال مینه‌سوتا حرکت می‌کند تا پروفسوری را که او را رد کرده است, پیدا کند.

درباره

پالی گو یک فیلم در ژانر کمدی است که توسط اندرو ناکمن کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اتان دیزون, برنارد وایت و مدیسون ولف اشاره کرد.

عناوین مشابه

چارلی و کارخانه شکلات سازی

Charlie and the Chocolate Factory

این فیلم داستان پسرکی فقیر به نام چارلی را روایت می کند که در خانه ای کوچک زندگی را به سختی می گذرانند. در نزدیکی خانه آنها کارخانه ای وجود دارد که بهترین شکلات های دنیا را تولید و روانه بازار می کند. در آخرین اخباری که منتشر می شود، پنج بلیت طلایی بازدید از کارخانه در شکلات های فروخته شده وجود دارد. این پنج نفر در نهایت جایزه ای دریافت می کنند که مطمئنا هیچ کسی فکر آنرا هم نمی کند. در ادامه چارلی آخرین بلیت طلایی را می یابد و با پدربزرگش و چهار نفر دیگر که بلیت را یافته اند، برای بازدید به کارخانه می روند. آقای ویلی وانکا، صاحب کارخانهاز آنها استقبال کرده و آنها را برای دیدن نحوه ساخت شکلات به محوطه کارخانه دعوت می کند.

6.7
ادامه / دانلود

کتاب کلارنس

The Book of Clarence

داستان فیلم کتاب کلارنس با الهام از حماسه‌های کلاسیک هالیوود در عصر کتاب مقدس رخ می‌دهد. کلارنس که ساکن اورشلیم است، سعی می‌کند در تلاشی نادرست از مسیح برای افزایش شهرت و نفوذ خود استفاده کند. تلاشی که او را به مسیری غیرمنتظره از ایمان شناسی هدایت می‌کند.

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است