پدر استو


2h 4m
کارگردانی شده توسط روزالیند راس
66 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : داستان زندگی استوارت لانگ را روایت می کند؛ بوکسوری که هم اکنون کشیش شده و در طول مسیر تغییرش در شیوه زندگی از فساد به رستگاری، الهام بخش افراد بی شماری می شود.

درباره

پدر استو یک فیلم در ژانر بیوگرافی و درام است که توسط روزالیند راس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و کره جنوبی بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به مارک والبرگ, مالکوم مک داول و مل گیبسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

تپه

The Hill

ریکی هیل یک ورزشکار جوان و البته فقیر است که در شهر کوچک تگزاس زندگی می‌کند، پای او به دلیل یک بیماری تخریبی ستون فقرات تحت فشار شدیدیست، علیرغم این مسئله ریکی استعداد فوق‌العاده ای در ضربه زدن به توپ در ورزش بیسبال دارد. پدرش که یک کشیش خشن است ریکی را از بازی بیسبال منصرف می‌کند تا از او در برابر آسیب محافظت کرده و از او بخواهد که راه پدرش را ادامه دهد. در جوانی، ریکی به یک پدیده بیسبال تبدیل می‌شود. از طرفی تمایل او برای شرکت در یک مسابقه آزمایشی، خانواده‌اش را از هم جدا می‌کند و این می‌تواند رویای همیشگی ریکی یعنی بیسبال حرفه‌ای را به خطر بی‌اندازد.

6.4
ادامه / دانلود

کلمبیانا

دختری جوان به نام کاتالیا هنگامی که سن خیلی کمی داشت پدر و مادرش در یک حمله‌ی خشونت بار در کلمبیا کشته می‌شوند و او نزد عمویش بزرگ می‌شود. عموی کاتالیا به او یاد می‌دهد که چگونه یک قاتل سنگدل و بی‌ترحم باشد و پس از چندین سال او در آخرین ماموریتش به سرنخی می‌رسد که می‌تواند او را به کسی که دستور قتل پدر و مادرش را داده برساند و…

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است