پل جاسوسان


2h 22m
کارگردانی شده توسط استیون اسپیلبرگ
7.6 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک وکیل آمریکایی به نام جیمز داناوان (تام هنکس) ظاهر که مامور سازمان سیا است، تلاش دارد تا در سال 1957 یک جاسوس را که در خاک شوروی اسیر شده، آزاد کند.

درباره

پل جاسوسان یک فیلم در ژانر تاریخی, درام و هیجان انگیز است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2015 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آلن آلدا, تام هنکس و مارک رایلنس اشاره کرد.

عناوین مشابه

حباب عروسکی

The Beanie Bubble

تای وارنر که یک فروشنده اسباب‌بازی بی‌پول و بی‌مشتری است ورشکسته شده؛ او با سه زن آشنا می شود که همکاری با آنها ایده‌های جدیدی برای آقای وارنر به همراه دارد. به کمک این سه زن، او با خلق بهترین ایده ها در ساخت اسباب‌بازی به بزرگترین و محبوبترین اسباب‌بازی‌فروشی‌ دنیا تبدیل می شود.

6.3
ادامه / دانلود

رستگاری در شاوشنک

The Shawshank Redemption

اندی، بانکدار محترم و پولدار ایالت نیوانگلند، به اتهام قتل همسرش به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می شود و اندکی بعد با رد، زندانی سیاه پوست، دوست می شود. پس از هجده سال، اندی ردی از قاتل اصلی پیدا می کند و تصمیم می گیرد برای آزادیش تلاش کند.

9.3
ادامه / دانلود

چاقوکشی

Knives Out

نویسنده مشهور و ثروتمند رمان‌های جنایی به نام هارلن ترومبی، همه خانواده خود را به جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش دعوت می‌کند اما وقتی بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد، یک کارآگاه خصوصی وارد ماجرا می‌شود تا راز قتل را کشف کند. این در صورتی است که تمام اعضای خانواده هارلن می‌توانند قاتل باشند.

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است