چه ربطی به عشق دارد؟


1h 48m
کارگردانی شده توسط شکر کپور
6.4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

فیلمسازی به نام زویی (با بازی لیلی جیمز) که تصمیم می‌گیرد مستندی از ازدواج همسایه و دوست دوران کودکی خود کاظم (با بازی شازاد لطیف)، که توسط مادر و پدرش در پاکستان ترتیب داده شده است، تهیه کند اما…

درباره

چه ربطی به عشق دارد؟ یک فیلم در ژانر عاشقانه و کمدی است که توسط شکر کپور کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به میم شیخ، ایمان بوجلوآه، لیلی جیمز اشاره کرد.

عناوین مشابه

داستان ازدواج

Marriage Story

چارلی یک کارگردان تئاتر موفق در نیویورک است. نیکول نیز بازیگری است که عمده شهرت خود را مدیون بازی در یک فیلم نوجوانانه درجه دوم است. چارلی و نیکول بعد از مدتی آشنایی و همکاری، با یکدیگر ازدواج کرده و به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کنند. بعد از گذشت چندین سال، چارلی و نیکول تصمیم به طلاق از یکدیگر می‌گیرند در حالی که یک پسر هشت ساله دارند. مراحل طلاق گرچه ابتدا ساده و دوستانه به نظر می‌رسد اما هردو را وارد شرایطی می‌کند که پیش‌بینی آن را نکرده بودند.

7.9
ادامه / دانلود

دختران فراری

Drive-Away Dolls

جیمی که از جدایی از نامزدش پشیمان است با دوستش ماریان که به شدت نیاز به آرامش و رها شدن دارد، در جستجوی شروعی تازه یک سفر جاده‌ای ناگهانی را به سمت تالاهاسی آغاز می‌کنند، اما وقتی در مسیر متوجه حضور گروهی از تبهکاران می‌شوند همه چیز به سرعت خراب می‌شود.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است