کاپون


Capone

1h 44m
کارگردانی شده توسط جاش ترانک
4.7 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستان این فیلم براساس شخصیت واقعی به نام آلفونسه گابریل کاپون است. کاپون معروف ترین گانگستر و تبهکار آمریکا و بزرگترین نماد قانون شکنی در دهه ۱۹۲۰ آمریکاست. او پس از ده سال زندان، در سن 47 سالگی دچار جنون و زوال عقل شد.

درباره

کاپون یک فیلم در ژانر جنایی و درام است که توسط جاش ترانک کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ادگار آرئولا, ال ساپینزا, تام هاردی, جک لودن, جیما زیگلر, جینو کفارلی, رز بیانکو و کاترین ناردوچی اشاره کرد.

عناوین مشابه

لو

خلاصه فیلم : فیلم هنگامی آغاز می شود که یک دختر جوان بطور ناگهانی در طی یک طوفان بزرگ ربوده می‌شود. مادر او در حالی که هیچ راه دیگری برایش باقی نمانده است، ناامیدانه با کمک همسایه‌ی خود که یک پیرزن مرموز است رد این آدم ربا را دنبال می‌کنند و در طول این ماجراجویی اسرار تاریکی که برای مدت‌ها نهان بوده‌اند فاش می‌شوند.

6.1
ادامه / دانلود

13 ساعت در جهنم بنغازی

13 Hours

این فیلم به ماجرای حمله به سفارت آمریکا در بنغازی که منجر به کشته شدن جان کریستوفر استیونسون سفیر آمریکا و سه تن دیگر از کارمندان سفارت شد، می‌پردازد و اقتباسی از کتاب «۱۳ ساعت» اثر میچل زاکوف است. و داستان دربارهٔ شش مأمور سیا است که ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲، پس از حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی در لیبی می‌کوشند از دیپلمات‌های آمریکایی دفاع کنند.

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است