کریسمس خونین کریسمس


1h 26m
کارگردانی شده توسط جو بگوس
5.2 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : داستان در مورد شب کریسمس است و توری فقط می‌خواهد در مهمانی خوش بگذراند. اما زمانی که یک بابانوئل روباتیک در یک فروشگاه اسباب‌بازی در آن حوالی، کشتاری گسترده را آغاز می‌کند، توری مجبور به نبردی برای بقا می‌شود و…

درباره

کریسمس خونین کریسمس یک فیلم در ژانر ترسناک است که توسط جو بگوس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جونا ری, رایلی دندی و سم دلیچ اشاره کرد.

عناوین مشابه

آخرین سفر دیمیتر

Last Voyage of the Demeter

داستان فیلم که بر اساس یک فصل از رمان «دراکولا» به قلم برام استوکر نوشته شده راجب کشتی روسی دیمیتر است که برای حمل محموله‌های ویژه از کارپاتیا به لندن اجاره شده بود. در طول سفر اتفاقات عجیبی برای خدمه‌ی محکوم به فنای کشتی رخ می‌دهد، خدمه‌ای که برای زنده ماندن در این اقیانوس بی‌انتها نقلا می‌کنند. سرانجام کشتی دیمیتر به سواحل انگلستان می‌رسد اما هیچ اثری از خدمه نیست.

6.4
ادامه / دانلود

نویز سفید

خلاصه فیلم : در مورد استادی به نام جک گلدنی (با بازی آدام درایور) می‌باشد که در یک کالج تدریس می‌کند و همسر بابت و پدر چهار فرزند است. در این میان آن‌ها زندگی روزمره خود را همراه با تمام اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی آن می‌گذرانند اما با وقوع یک سانحه هوایی، همه چیز تغییر کرده و…

6.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است