کریسمس شما یا کریسمس من؟


Your Christmas or Mine?

1h 35m
کارگردانی شده توسط جیم اوهانلون
64 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

Notice: Undefined index: language in /home/disfilmi/domains/disfilm.ir/public_html/wp-content/themes/nolin-film/templates/frontend/single/movie-download-box.php on line 27

خلاصه داستان

دانش آموزان هیلی و جیمز جوان و عاشق هستند. پس از خداحافظی برای کریسمس در ایستگاه قطار لندن، هر دو تصمیم دیوانه‌وار یکسانی برای تعویض قطار و غافلگیری یکدیگر می‌گیرند. با عبور از کنار یکدیگر در ایستگاه، آنها کاملاً غافل هستند که به تازگی کریسمس را عوض کرده اند.

درباره

کریسمس شما یا کریسمس من؟ یک فیلم در ژانر عاشقانه و کمدی است که توسط جیم اوهانلون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آنجلا گریفین, اَستن وری, الکس جنینگز, الیز فانگ, ایسا باترفیلد, ایولین فانگ, جون واتسون و دنیل میز اشاره کرد.

عناوین مشابه

مردی که دن کیشوت را کشت

The Man Who Killed Don Quixote

هنگامی که یک کارگردان ناامید و سرخورده به نام توبی گریزونی (با بازی آدام درایور)، با یک کفش‌ساز قدیمی اسپانیایی روبرو می‌شود که خود را سانچو پانزا همراه دن کیشوت می‌نامد، به دنیایی از فانتزی‌ها سفر کرده و به تدریج قادر به تشخیص رویا از واقعیت نیست…

6.3
ادامه / دانلود

دختران فراری

Drive-Away Dolls

جیمی که از جدایی از نامزدش پشیمان است با دوستش ماریان که به شدت نیاز به آرامش و رها شدن دارد، در جستجوی شروعی تازه یک سفر جاده‌ای ناگهانی را به سمت تالاهاسی آغاز می‌کنند، اما وقتی در مسیر متوجه حضور گروهی از تبهکاران می‌شوند همه چیز به سرعت خراب می‌شود.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است