کیمیاگر تمام فلز: آخرین کیمیا


2h 22m
کارگردانی شده توسط فومیهیکو سوری
5.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : سفر طولانی و پر پیچ و خم برادران الریک در این پایان حماسی به پایان می رسد، جایی که آنها باید با یک تهدید غیردنیایی و سراسری روبرو شوند.

درباره

کیمیاگر تمام فلز: آخرین کیمیا یک فیلم در ژانر اکشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط فومیهیکو سوری کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دین فوجیوکا, ریوسکه یامادا و سوباسا هوندا اشاره کرد.

عناوین مشابه

قطار سریع السیر

Bullet Train

خلاصه فیلم : در مورد پنج قاتل است که خود را در یک قطار سریع السیر می‌بینند که به سرعت از توکیو به موریوکا در حال حرکت است. اما آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که ماموریت و اهدافشان با یکدیگر مرتبط است. در این میان یکی از این پنج قاتل به نام لیدی باگ (با بازی برد پیت)، فردی آموزش دیده است که برای انجام آخرین ماموریت خود توسط مربی‌اش ماریا بیتل (با بازی ساندرا بولاک) به این قطار سریع السیر فرستاده شده و…

7.3
ادامه / دانلود

گرن توریسمو

Gran Turismo

فیلم گرن توریسمو که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، داستان برآورده کردن آرزوهای یک گیمر نوجوان بازی گرن توریسمو را روایت می‌کند، گیمری که با مهارت فوق العاده‌اش در مسابقات نیسان برنده شد تا در نهایت به یک راننده واقعی ماشین‌های مسابقه تبدیل شود.

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است