کیمی


1h 29m
کارگردانی شده توسط استیون سودربرگ
6.3 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : داستان فیلم در طول همه‌گیری بیماری کرونا در سیاتل روایت شده و در مورد کارمند یک شرکت فناوری اطلاعات به نام کیمی است که به بیماری آگورافوبیا مبتلا می‌باشد. کیمی به زودی شواهدی از یک جنایت خشونت‌آمیز کشف می‌کند اما زمانی که تلاش می‌کند این اتفاق را به شرکت خود گزارش دهد، با مقاومت از سوی آن‌ها مواجه می‌شود. حال کیمی متوجه می‌شود که باید با بیرون رفتن از آپارتمانش و ورود به خیابان‌های شهر، با بزرگترین ترس خود روبرو شده و …

درباره

کیمی یک فیلم در ژانر جنایی, درام و هیجان انگیز است که توسط استیون سودربرگ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اریکا کریستنسن, ریتا ویلسون و زوئه کراویتز اشاره کرد.

عناوین مشابه

تقویم ظهور

خلاصه فیلم : فیلم داستان “اوا” یک رقصنده سابق که اکنون از کمر به پایین فلج شده و روی ویلچر زندگی می کند. در روز تولدش، دوستش سوفی به او یک تقویم ظهور عجیب می دهد. در روز کریسمس، وقتی کشوهایش را باز می کند، با هدیه های معمول رو به رو نمی شود، بلکه در هر کشو هدایایی غیرعادی و ترسناک است که خونین و خونین تر می شود.

6.4
ادامه / دانلود

ماه سرکش: بخش اول - فرزند آتش

Rebel Moon - Part One: A Child of Fire

هنگامی که یک مستعمره مسالمت آمیز در لبه کهشکان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم نایب السلطنه بالیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مرموز به نام کورا را اعزام می‌کنند تا به دنبال جنگجویانی از سیارات دیگر برود تا به آنها در موضع گیری علیه تهدیدات کمک کنند.

5.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است