کی 9: پی.آی.


1h 35m
کارگردانی شده توسط مارک اِی. میلر
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

کارآگاه مایک دالی پس از سال‌ها خدمت در نیروی پلیس، اکنون بازنشسته شده است. حال مایک به همراه دوستانش برای جشن بازنشتگی خود آماده میشود اما در این میان وی به همراه همکار خود جری به صورت تصادفی وارد یک آزمایشگاه شده و با جنازه یک نگهبان روبرو میشود. با انجام تحقیقات بیشتر مایک متوجه میشود که این نگهبان توسط جنایتکارانی که یک تراشه را به سرقت برده‌اند، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و…

درباره

کی 9: پی.آی. یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و کمدی است که توسط مارک اِی. میلر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و کانادا بوده و در سال 2002 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به باربارا تایسون, جیم بلوشی و ریچارد جِی. لوئیس اشاره کرد.

عناوین مشابه

درمان

The Cure

در آینده ای نزدیک زمانی که یک ویروس خطرناک در سراسر کره زمین شیوع پیدا کرده و جمعیت بسیاری به آن مبتلا شده اند و مبتلایان تنها در عرض 24 ساعت می میرند. تنها راه علاج موقتی آن نوعی واکسن است که مرگ فرد مبتلا را 24 ساعت دیگر به تعویق می اندازد. با دزدیده شدن این واکسن ها از آزمایشگاه تولید کننده آن، یک تیم ویژه از سربازان حرفه ای تشکیل می شود تا هر چه سریعتر این واکسن ها را برگردانند.

6.7
ادامه / دانلود

دوشیزه

Damsel

یک دختر وظیفه شناس موافقت می‌کند تا با یک شاهزاده خوش تیپ ازدواج کند، اما متوجه می‌شود که خانواده سلطنتی او را نه به عنوان یک عروس بلکه به عنوان یک قربانی برای بازپرداخت یک بدهی قدیمی اسیر کرده اند. سرانجام او به درون یک غار با یک اژدهای آتشین فرستاده می‌شود و حال باید از عقل و اراده خود برای زنده ماندن استفاده کند.

6.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است