گرگ نوجوان


2h 20m
کارگردانی شده توسط راسل مولکاهی
6.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در بین گرگ ها شر وحشتناکی پدیدار شده و آن ها باز هم زوزه می کشند اما تنها گرگینه ای مانند اسکات مک کال می تواند هم پیمانان جدید را جمع کند و دوستان مورد اعتماد را برای مقابله با دشمنی که می تواند قوی ترین و مرگبارترین باشد، متحد کند.

درباره

گرگ نوجوان یک فیلم در ژانر اکشن, درام و فانتزی است که توسط راسل مولکاهی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تایلر پوزی، کریستال رید، هالند رودن اشاره کرد.

عناوین مشابه

جنایایت آینده

خلاصه فیلم : در آینده‌ای نه چندان دور روایت میشود، جایی که بشریت آموخته با محیط مصنوعی اطرافش تطبیق یابد. در این زمان تحولاتی روی داده که آدمی را به فرای وضعیت طبیعی‌اش رسانده و آرایش زیست شناختی‌اش را تغییر داده است. داستان هنرمند تحسین شده‌ای به نام «سائول تنسر» است که درگیر سندروم «تکامل شتاب یافته» شده و بدین سبب ارگان های جدیدی در بدنش ایجاد شده اند و…

6.3
ادامه / دانلود

به نقل از آن زن

خلاصه فیلم : در فیلم به نقل از آن زن فیلمی براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مگان توهی و جودی کانتور، خبرنگاران نیویورک تایمز که برای افشای سوءاستفاده جنسی هاروی واینستین از زنان تلاش کردند. در نهایت این اتفاق به راه‌اندازی جنبش "من هم همینطور" کمک کرد و دهه‌ها سکوت در مورد موضوع تجاوز جنسی در هالیوود را از بین برد و…

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است