یک خداحافظی طولانی


2h 7m
کارگردانی شده توسط ریوتا ناکانو
6.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک مدیر بازنشسته 70 ساله ای به نام شوهی هیگاشی، به همسر و دخترش اطلاع می‌دهد که به بیماری آلزایمر مبتلا شده‌است. در این شرایط، خانواده این مرد سالخورده نگران وضعیت سلامتی او می‌شوند، اما در مورد این موضوع، با توجه به موقعیت های فردی خود واکنش‌های متفاوتی را نشان می‌دهند و…

درباره

یک خداحافظی طولانی یک فیلم در ژانر خانوادگی و درام است که توسط ریوتا ناکانو کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2019 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به یو آئوی، هانا گریس، یویتو کاماتا اشاره کرد.

عناوین مشابه

شوالیه‌های زودیاک

Knights of the Zodiac

«سیا» (با بازی ماکنیو) یک نوجوان یتیم خیابانی است و در حالی که به دنبال خواهر ربوده شده خود می‌گردد باید برای برای بدست آوردن پول نقد و ادامه‌ی بقای خود مباره کند. در یکی از این مبارزات او ناخواسته به قدرت‌های عرفانی دست می‌یابد که هرگز از وجود آنها خبر نداشته. حال سیا خود را در دنیایی از قدیسان متخاصم، آموزش‌های جادویی باستانی و الهه‌ای که به کمک او نیاز دارد، می‌بیند. اگر بخواهد زنده بماند باید سرنوشت خود را بپذیرد و همه چیزش را قربانی کند تا جایگاه خود را در میان شوالیه های زودیاک بدست آورد.

4.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است