یک مرد معمولی


1h 26m
کارگردانی شده توسط چاندران روتنم
4.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

تروریستی چندین بمب را در سراسر شهر کلمبو، سریلانکا کار می‌کند و تهدید می‌کند که اگر زندانیان آزاد نشوند، آنها را منفجر خواهد کرد.

درباره

یک مرد معمولی یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و درام است که توسط چاندران روتنم کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و سری لانکا بوده و در سال 2013 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بن کینگزلی، بن کراس، پاتریک راتنام اشاره کرد.

عناوین مشابه

تو هرگز واقعا اینجا نبودی

خلاصه فیلم : فیلمی رازآلود و مهیج محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی لین رمزی می‎باشد. این فیلم توانست برنده‎ی بهترین فیلم‎نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتادمین جشنواره فیلم کن شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک مزدور به نام جو زمانی که قصد نجات یک نوجوان را دارد ، متوجه‎ی یک توطئه‎ی بزرگ می‎شود و…

6.8
ادامه / دانلود

نقش بازی کردن

Role Play

"اِما" همسر و دو فرزند فوق‌العاده دارد که همراه با هم در حومه نیوجرسی زندگی می‌کنند. در این میان او یک زندگی مخفیانه‌ به عنوان یک قاتل اجاره‌ای دارد و همسرش "دیوید" زمانی به این راز پی می‌برد که آن‌ها تصمیم می‌گیرند به ازدواج خود با کمی نقش بازی کردن، هیجان بیشتری ببخشند و ...

5.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است