یک کوارتت دیر هنگام


1h 45m
کارگردانی شده توسط یارون زیلبرمن
71 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد یک کوارتت زهی کلاسیک (گروه نوازندگان با چهار ساز زهی) میباشد که با 25 سال سابقه به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است. اکنون یکی از اعضای گروه به نام پیتر که قدیمی‌ترین عضو گروه است و نوازندن ویولن سل میباشد، متوجه میشود به بیماری پارکینسون مبتلا شده و در نتیجه تصمیم میگیرد خود را بازنشسته کند. اما اعلام این خبر میان اعضای گروه مشکلات فراوانی به وجود آورده و…

درباره

یک کوارتت دیر هنگام یک فیلم در ژانر درام و موسیقی است که توسط یارون زیلبرمن کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2012 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به فیلیپ سیمور هافمن, کاترین کینر و کریستوفر واکن اشاره کرد.

عناوین مشابه

مادر اندروید

خلاصه فیلم : در دنیایی که ربات های اندرویدی به مردم خدمت میکنند ناگهان همه چیز تغییر میکند. این اندروید ها به صاحبان و مردم حمله میکنند. جورجیا دختر جوانی که باردار است به همراه دوست پسرش سم درحال تلاش برای فرار از دست هوش مصنوعی اندروید هستند که همه جا را به آشوب تبدیل کرده اند و ….

4.8
ادامه / دانلود

لامبورگینی : مردی پشت افسانه

خلاصه فیلم : زندگی طولانی کارآفرین و بنیانگذار بزرگ، فروچیو لامبورگینی را به تصویر کشیده است. از تولید تراکتور در آغاز کارش تا ساخت خودروهای نظامی در طول جنگ جهانی دوم و سپس طراحی و ساخت خودروهای لامبورگینی که در نهایت او را به نمادی واقعی در صنعت خودرو تبدیل کرد و…

 

5.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است