تریگر پوینت


1h 25m
کارگردانی شده توسط برد ترنر
4.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : داستان نیکولاس شاو، یک عامل ویژه بازنشسته ایالات متحده را دنبال می کند که به عضوی از یک تیم نخبه “نامرئی” تبدیل می شود و بی سر و صدا بدترین شرورهای جهان را از بین می برد و …

درباره

تریگر پوینت یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که توسط برد ترنر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ایو هارلو, بری پپر, جین ایستوود, کارلو روتا و کلم فیور اشاره کرد.

عناوین مشابه

ترمیناتور جنسیس

Terminator Genisys

در آستانه پیروزی علیه اسکای نت جان کانر ستوان معتمد خود کایل ریس را برای حفاظت از مادرش سارا کانر به گذشته می‌فرستد ولی او با چیزی که انتظارش را ندارد روبرو می‌شود. سارا کانر بعد از اینکه در سن نه سالگی توسط یک نابودگر یتیم شده توسط نابودگر دیگری (با بازی آرنولد شوارتزنگر) برده می‌شود که ماموریتش از حفاظت از اوست. این نابودگر به او آموزش داده تا با سرنوشتی روبرو شود که همیشه تلاش در اجتناب از آن را داشت.

6.3
ادامه / دانلود

ارباب حلقه ها : بازگشت پادشاه

The Lord of the Rings: The Return of the King

فرودو و سم با راهنمایی گالوم، به مسیرشان به سمت کوه نابودی ادامه می‌دهند، در حالی که مطمئن نیستند او به چه سمتی هدایتشان می‌کند. باقیمانده یاران حلقه، مردم گاندور و روهان را در نبردی عظیم علیه نیروهای سائورون، یاری می‌کنند و...

9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است