قصری در آسمان


1h 59m
کارگردانی شده توسط هایائو میازاکی
8.0 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : انیمیشن قصری در آسمان (Castle in the Sky) روایتگر تلاش دو نوجوان به نامهای شیتا و پازو برای رسیدن به قلعه‌ای به نام لاپوتا است. قلعه‌ای که باقی‌مانده از سرزمینی معلق در آسمان است که سال‌ها انسان‌ها بر روی آن در آرامش زندگی می‌کردند ولی بر اثر پدیده‌ای ناشناخته مجبور به بازگشت بر روی زمین می‌شوند....

درباره انیمیشن : انیمیشن Castle in the Sky محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Hayao Miyazaki در سال 1986 ساخته شده است. در انیمیشن قصری در آسمان بازیگرانی چون James Van Der Beek، Keiko Yokozawa، Kotoe Hatsui، Mayumi Tanaka، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره

قصری در آسمان یک فیلم در ژانر انیمیشن, خانوادگی, فانتزی و ماجراجویی است که توسط هایائو میازاکی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 1986 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به کوتوئه هاتسویی, کیکو یوکوزاوا, مایومی تاناکا و مینوری ترادا اشاره کرد.

عناوین مشابه

شوالیه‌های زودیاک

Knights of the Zodiac

«سیا» (با بازی ماکنیو) یک نوجوان یتیم خیابانی است و در حالی که به دنبال خواهر ربوده شده خود می‌گردد باید برای برای بدست آوردن پول نقد و ادامه‌ی بقای خود مباره کند. در یکی از این مبارزات او ناخواسته به قدرت‌های عرفانی دست می‌یابد که هرگز از وجود آنها خبر نداشته. حال سیا خود را در دنیایی از قدیسان متخاصم، آموزش‌های جادویی باستانی و الهه‌ای که به کمک او نیاز دارد، می‌بیند. اگر بخواهد زنده بماند باید سرنوشت خود را بپذیرد و همه چیزش را قربانی کند تا جایگاه خود را در میان شوالیه های زودیاک بدست آورد.

4.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است