دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2 – Hotel Transylvania 2015 با دوبله فارسی


1h 29m
کارگردانی شده توسط گندی تارتاکوفسکی
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه داستان : در قسمت دوم این انیمیشن میویس (سلنا گومز) با جاناتان (اندی سمبرگ) ازدواج کرده و صاحب پسری نیمه انسان نیمه خون‌آشام می‌شوند به نام دنیس. دراکولا (آدام سندلر) که نگران است دنیس یک خون آشام نشود به جانی دستور می‌دهد که به همراه میویس به زادگاه خودش سفر کند تا او بتواند […]

درباره

یک فیلم در ژانر خانوادگی, فانتزی و کمدی است که توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2015 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آدام سندلر, استیو بوشمی, اندی سمبرگ, جس هارنل, دیوید اسپید, سلنا گومز, کوین جیمز و کیگان-مایکل کی اشاره کرد.

عناوین مشابه

ارتقا یافته

Upgraded

یک کارآموز بلندپرواز به نام آنا که رویای شغلی در دنیای هنر را در سر می پروراند و در عین حال سعی می کند کلر رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که او در یک سفر کاری به کلاس اول ارتقا می یابد، ویل خوش تیپ را ملاقات می کند، که آنا را با رئیسش اشتباه می گیرد ، دروغی سفید که زنجیره ای پر زرق و برق از رویدادها، عاشقانه ها و فرصت ها را رقم می زند تا زمانی که تار و پود او ظاهر شود.

6.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است