دکتر مرگ


کارگردانی شده توسط پاتریک مکمانوس
7.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خواهید دید بیمارانی که برای عمل جراحی ستون فقرات وارد اتاق عمل دکتر کریستوفر دوانتش میشوند، معمولا یا دچار معلولیت شده یا زنده از اتاق عمل خارج نمیشوند. در این میان و با ادامه این وضع، دو جراح دیگر و یک دستیار وکیل دادگستری برای متوقف کردن این دکتر ترسناک وارد عمل شده و…

درباره

دکتر مرگ یک سریال در ژانر جنایی, درام و هیجان انگیز است که توسط پاتریک مکمانوس کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به الک بالدوین, جاشوا جکسون و کریستین اسلیتر اشاره کرد.

عناوین مشابه

چرخ زمان

The Wheel of Time

داستان سریال که بر اساس کتاب های رابرت جوردان نوشته شده در جهانی فانتزی و با ویژگی هایی جادویی روایت می‌شود، جهانی که فقط برخی از افراد به آن دسترسی دارند. یک زن به نام مورین به همراه پنج مرد و زن جوان دیگر همراه می‌شود تا سفری خطرناک را در این این جهان فراطبیعی آغاز کند.

7.1
ادامه / دانلود

فقط قتل های این ساختمان

Only Murders in the Building

خلاصه سریال : سه غریبه که وسواس جنایت واقعی دارند و ناگهان خود را درگیر یک جنایت مرموز میبینند. زمانی که یک مرگ وحشتناک در داخل آپارتمان آن‌ها رخ میدهد، این سه نفر تلاش میکنند تا با استفاده از دانش و اطلاعات خود در مورد جنایت واقعی، به تحقیق درباره این قتل ترسناک بپردازند. اما آن‎ها به زودی متوجه میشوند که ممکن است یک قاتل در میان آن‌ها زندگی کند و…

8.1
ادامه / دانلود

دردیول (بی باک)

Daredevil

مت مورداک (بی باک) (با بازی چارلی کاکس) در کودکی در اثر یک تصادف بینایی خودش را از دست داده اما از طرفی دیگر حواس او به طور عجیبی تقویت می‌شوند. در بزرگسالی، او و دوستش فاگی یک دفتر وکالت تاسیس می‌کنند و مورداک برای حل پروندهایی که به او سپرده می‌شود شبها با لباس سیاه شروع به کار کرده و با جنایتکاران مقابله می‌کند.

8.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است