مردگان متحرک : ریشه ها


50m
کارگردانی شده توسط راکش تاپسی
8.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

ریشه ها The Walking Dead: Origins در مورد چهار شخصیت اصلی مجموعه سریال‌های مردگان متحرک یعنی مگی، کارول، داریل و نیگان میباشد که رویدادهای رخ داده در آخرالزمان را از دریچه نگاه هر یک از این چهار شخصیت اصلی روایت میکند. در ادامه نیز شاهد مصاحبه‌ها و روایت‌های جدیدی از بازیگرانی که نقش هر یک از این شخصیت‌ها را بازی کرده‌اند خواهید بود و…

درباره

مردگان متحرک : ریشه ها یک سریال در ژانر ترسناک, علمی تخیلی و هیجان انگیز است که توسط راکش تاپسی کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به اندرو لینکلن, ملیسا مک‌براید و نورمن ریدس اشاره کرد.

عناوین مشابه

گنجینه ملی : لبه تاریخ

خلاصه سریال : در مورد یک دختر بیست ساله بلندپرواز به نام جس والنزوئلا است که همراه با دوستانش به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز قدم می‌گذارد تا حقیقت را درباره گذشته خانواده خود کشف کرده و در عین حال گنجینه‌های گمشده تاریخی را نیز پیدا کند اما…

4.6
ادامه / دانلود

لا برا

La Brea

پس از وقوع نشست زمین در مرکز شهر لس آنجلس، اعضای یک خانواده از یکدیگر جدا می شوند. مادر و پسر به همراه چند رهگذر دیگر به داخل حفره ای عظیم سقوط می کنند و سپس تلاش می کنند مسیر بازگشت خود را پیدا کنند. پدر و دختر خانواده که از سقوط نجات پیدا کرده اند و بر روی زمین باقی مانده اند، به دنبال راهی برای نجات خانواده خود هستند. پدر که سابقا با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کرده، متوجه می شود که شاید بتواند در این فرصت زمان کم، با کمک این اختلال ها عزیزانش را پیدا کند.

5.8
ادامه / دانلود

نظرات

13 نوامبر 2022

امیرحسین

عالی

پاسخ
14 نوامبر 2021

ali

این که زیرنویس چسبیده دارن اکثر سریالایی ک برای دانلود گزاشتید خیلی خوبه
لطفا برای همه ی سریالا اینکارو انجام بدید؛)

پاسخ
26 آگوست 2021

whatever

اصلا ادامشو میذارید؟؟؟

پاسخ