وایکینگ ها : والهالا


51m
کارگردانی شده توسط حنا کوئین و دیوید فارزی
7.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

تا قسمت 8 از فصل 2 افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

اتفاقات این سریال قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند.

درباره

وایکینگ ها : والهالا یک سریال در ژانر اکشن, درام و ماجراجویی است که توسط حنا کوئین کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آلکس بلک, استانیسلاو کالاس, بردلی فریگارد, تیلور جیمز, جیمز بالانژه, دیوید اوکس, سام کورلت و فریدا گوستاوسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

اگر به این عنوان علاقه دارید، عناوین زیر می‌توانند مورد پسند شما باشند

وایکینگ ها

Vikings

داستان سریال دربارهٔ راگنار لاثبروک یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در زمان وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، که برای اولین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند، و همراه برادر جنگجوی خود، رولو و همسرش لاگرتا که یک جنگجوی زن است، به آنجا سفر می‌کنند.

8.5
ادامه / دانلود

آخرین پادشاهی

ماجراهای کتاب The Last Kingdomرا در بستر وقایع تاریخی قرن نهم میلادی در بریتانیا روایت می کند:در سال ۸۷۲ میلادی قبایل بیگانه مهاجم وایکینگ با حمله گسترده به بریتانیا موفق به تصرف این سرزمین می گردندو تنها یکی از حاکمان آن دوران بریتانیا موفق به محافظت از قلمرو سرزمین خود دربرابر وایکینگ ها می گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیرپادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتانیا که مقاومت او و تلاشش برای شکست اقوام مهاجم سرآغاز تشکیل انگلستان به عنوان یک کشور در درون جزیره بریتانیا می گردد.اما شخصیت اصلی داستان Bernard Cornwell فردی به نام Uhtred of Bebbanburg می باشد که درطول حمله وایکینگ ها به بریتانیا در کودکی پدرش کشته و خود به اسارت گرفته می شود.اما پس از مدتی توسط یکی از فرماندهان وایکینگ ملقب به Ragnar the Fearless آزاد گشته و به فرزندخواندگی پذیرفته می شود رفتار مناسب اعضای این خانواده با او و نحوه زندگی آزادانه آنهااو را به این خانواده نزدیک و تبدیل به یکی از آنها میکند.اما بروزحادثه ای تلخ و دردناک همه چیز را تغییر میدهد.

8.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است