وست ورلد


1h 10m
کارگردانی شده توسط جاناتان نولان
86 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : در شهربازی وسترن خیالی در در غرب آمریکا اتفاق می افتد که ساکنان آن را انسان های مصنوعی که میزبان نام دارند، تشکیل می دهند و انسان های واقعی که تازه واردان یا مهمانان نام دارند، با پرداخت ورودیه زیاد می توانند وارد محوطه پارک وست ورلد شوند.

درباره

وست ورلد یک سریال در ژانر درام و رازآلود است که توسط جاناتان نولان کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آرون پل, آنتونی هاپکینز و آنجلا سارافیان اشاره کرد.

عناوین مشابه

چرنوبیل

Chernobyl

در ۲۶ آوریل ۱۹۸۶، انفجار و آتش‌سوزی بزرگ در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل واقع در اتحاد جماهیر شوروی، یکی از تلخ‌ترین فجایع انسانی تاریخ را رقم زد. آتش‌نشان‌ها و کارگران نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل، برای کنترل فاجعه انفجار رآکتور در این نیروگاه، زندگی خود را به خطر می‌اندازند و یولانا ناامیدانه تلاش می‌کند که والری را از خطر وقوع انفجار دوم در این نیروگاه مطلع سازد. والری نقشه‌ای دقیق را برای برطرف کردن آلودگی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل تدارک می‌بیند. از سوی دیگر، لیودمیلا هشدارهای مربوط به قرار گرفتن آتش‌نشان‌ها در معرض تشعشعات رادیواکتیو را نادیده می‌گیرد و…

9.4
ادامه / دانلود

نظرات

23 آگوست 2022

kave

سلام و خسته نباشی
سانسور شدست؟

پاسخ