آرکنایت ها : مقدمه تا آغاز


23m
8 IMDB

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

تا قسمت 8 به صورت زیرنویس چسبیده افزوده شد...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : در سرزمین ترا، بلایای طبیعی با علت های ناشناخته و به صورت نامنظم در مناطق زیادی رخ داده است. بنابراین، اکثریت مردم، به منظور فرار از این بلایای طبیعی، برای زندگی به شهرهای متحرک که درطول سال ها توسعه پیدا کردند امده‌اند. اوریگینیومی که در منطقه چنین فاجعه‌هایی باقی مانده است به دلیل انرژی زیادشان باعث پیشرفت سریع تمدن شده‌ است. اما چیز دیگری را با خودش به همراه آورده است – یک بیماری لاعلاج به نام اوریپاتی. به دلیل این بدن افراد دارای اوریپاتی به تدریج متبلور می‌شود و در زمان مرگ به منبع جدیدی از عفونت تبدیل می‌شود، در خیلی از کشورها، افراد آلوده زیرنظر سازمان‌های جداسازی و کار اجباری موردآزار و اذیت قرار می‌گیرند. آن‌هایی که موردظلم حکومت‌ها قرار گرفتند شروع به شورش کردند. جزیره‌ رودس، یک شرکت داروسازی درحال تحقیق برای درمان اوریپاتی، آستین خود را بالا می‌زند و تلاش می‌کند تا تمام افراد را از این بلا نجات دهد.

درباره

آرکنایت ها : مقدمه تا آغاز یک انیمیشن در ژانر اکشن و فانتزی است که توسط کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به Tomoyo Kurosawa اشاره کرد.

صداپیشگان

نظرات

نظری ثبت نشده است