تبدیل شوندگان : زمین اسپارک


23m
کارگردانی شده توسط آنت وارد و دیل مالینوفسکی
62 100

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی تا قسمت 10 از فصل اول افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : نسل جدیدی از روبات‌های تبدیل شونده را معرفی می‌کند که برای اولین بار روی زمین متولد شدند. حال تبدیل شوندگان همراه با خانواده‌ای از انسان‌ها که از آن‌ها مراقبت می‌کنند، معنای واقعی خانواده بودن را درک کرده و…

درباره

تبدیل شوندگان : زمین اسپارک یک انیمیشن در ژانر اکشن, درام, علمی تخیلی, فانتزی و ماجراجویی است که توسط آنت وارد کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به جان جان بریونز و دیدریش بادر اشاره کرد.

عناوین مشابه

جادوگران : داستان های آرکادیا

Wizards

هسیردوکس کاسپران (که در طول نه قرن به طور مخفیانه شاگرد مرلین است) باید محافظان آرکادیا را برای سفر به زمان کاملوت قرن 12 جمع کند. در طول سفر ، قهرمانان می آموزند که چرا این تعویذ ساخته شده است ، چگونه مورگانا بانوی رنگ پریدگی شده است و چه عواملی منجر به نبرد در پل کیلاهد می شود. در زمان حال ، آنها باید راهی برای نجات جیم ، محافظت از دوستان خود و مقابله با نظم Arcane ، که می خواهند جادوی خام را در سراسر جهان پخس کنند و آن را از بین ببرند ، پیدا کنند.

8
ادامه / دانلود

اونی: ماجرای خدای طوفان

Oni: Thunder God

در جهانی مملو از خدایان و هیولاهای عجیب و غریب افسانه‌های ژاپنی، دختری به نام اوناری مصمم می شود تا راه قهرمانان قدرتمند سرزمین خود را دنبال کند اما قدرت‌های منحصر به فرد او هنوز آشکار نشده‌اند. حال باید دید آیا اوناری توانایی لازم را دارد تا از دهکده آرام خود در برابر متجاوزی مرموز به نام اونی که خدایان را تهدید می‌کند، محافظت نماید؟

8.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است