جنگ ستارگان : دسته شرور


Star Wars: The Bad Batch

29m
78 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پس از پایان جنگ کلون ها، گروهی از سربازان که هدف دیگری برای زندگی خود ندارند، تصمیم می ‌گیرند پایگاه امپراتوری کهکشانی را ترک کنند و به عنوان دسته شرور و تبهکار به فعالیت در کهکشان بپردازند و...

درباره

جنگ ستارگان : دسته شرور یک انیمیشن در ژانر اکشن, انیمیشن, درام, علمی تخیلی, فانتزی و ماجراجویی است که توسط کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به بنجامین دیسکین, جنیفر هیل, دی بردلی بیکر, رئا پرلمان, گوئندولینه یئو, مایکله انگ و نوشیر دیلو اشاره کرد.

عناوین مشابه

دختران رنگین کمان

Rainbow Rangers

هفت دختر جادویی 9 ساله که محافظان طبیعت و سرزمین خود هستند و هر کدام از این دخترها از یکی از رنگ های رنگین کمان الهام گرفته اند و بر اساس آن هر کدام قدرت منحصر به فرد خودش را دارد مانند سرعت، قدرت و موسیقی . آنها با استفاده از این قدرت از شهروندان خود محافظت می کنند تا جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند .

4.2
ادامه / دانلود

ترول‌‌ها: موسیقی ادامه داره

ملکه پاپی، برنچ، اسنک پک و بقیه ترول‌ها و برگن‌ها، در دهکده ترول به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند. هنگامی که پاپی، برگن‌ها را به یک مهمانی دعوت می‌کند، ترول‌ها وحشت‌زده می‌شوند. از سوی دیگر، آقای ابری به برنچ پیشنهاد می‌کند که به مدت یک روز، نقش بهترین دوست او را بر عهده بگیرد و…

6
ادامه / دانلود

نظرات

9 فوریه 2024

نیما

سانسور شده؟

پاسخ

9 فوریه 2024

دیس فیلم

سلام، بله.

پاسخ