مرد اره ای


Chainsaw Man

25m
کارگردانی شده توسط ریو ناکایاما
84 100

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 12 (پایانی) از فصل اول (با دوبله و زیرنویس چسبیده فارسی) افزود شد ...

خلاصه داستان

پس از یک خیانت، مردی جوان که رها شده بود تا بمیرد، با شیطان خانگی خود هم پیمان می شود و دوباره به عنوان یک موجود نیمه انسان نیمه شیطان متولد می شود. او پس از آن به سازمانی می پیوندد که شیاطین را شکار می کنند و ...

درباره

مرد اره ای یک انیمیشن در ژانر اکشن, انیمیشن و ماجراجویی است که توسط ریو ناکایاما کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به امیلیو تروینو ñ, برین اپریل, تاکو یاشیرو, توموری کوسونوکی, رایان کلت لوی, سارا ویدنهفت, سوزی یونگ و شوگو ساکاتا اشاره کرد.

عناوین مشابه

آرکنایت ها : مقدمه تا آغاز

خلاصه انیمیشن : در سرزمین ترا، بلایای طبیعی با علت های ناشناخته و به صورت نامنظم در مناطق زیادی رخ داده است. بنابراین، اکثریت مردم، به منظور فرار از این بلایای طبیعی، برای زندگی به شهرهای متحرک که درطول سال ها توسعه پیدا کردند امده‌اند. اوریگینیومی که در منطقه چنین فاجعه‌هایی باقی مانده است به دلیل انرژی زیادشان باعث پیشرفت سریع تمدن شده‌ است. اما چیز دیگری را با خودش به همراه آورده است – یک بیماری لاعلاج به نام اوریپاتی. به دلیل این بدن افراد دارای اوریپاتی به تدریج متبلور می‌شود و در زمان مرگ به منبع جدیدی از عفونت تبدیل می‌شود، در خیلی از کشورها، افراد آلوده زیرنظر سازمان‌های جداسازی و کار اجباری موردآزار و اذیت قرار می‌گیرند. آن‌هایی که موردظلم حکومت‌ها قرار گرفتند شروع به شورش کردند. جزیره‌ رودس، یک شرکت داروسازی درحال تحقیق برای درمان اوریپاتی، آستین خود را بالا می‌زند و تلاش می‌کند تا تمام افراد را از این بلا نجات دهد.

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است