آخرین چیزی که او به من گفت


کارگردانی شده توسط جاش سینگر و لورا دیو
71 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 7 از فصل 1 با زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

زنی به نام هانا در حالی با دختر ناتنی همسرش در پی یافتن علت ناپدید شدن مرموز شوهرش است ، هرچقدر که به دنبال شوهرش می گردد بیشتر متوجه می شود که شوهرش آن چیزی که ادعایش را می کرده متفاوت بوده است...

درباره

آخرین چیزی که او به من گفت یک سریال در ژانر درام, رازآلود و هیجان انگیز است که توسط جاش سینگر کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به جنیفر گارنر، نیکولای کوستر والداو، آنگوری رایس اشاره کرد.

عناوین مشابه

خاطرات خون آشام

The Vampire Diaries

داستان سریال راجب دو برادر خون آشام به نام‌های استفن و دیمن است، برادرانی که زندگی جاودانه دارند و برای اینکه مردم متوجه این مسئله نشوند به شکل مداوم در حال تغییر مکان هستند. این دو برادر حالا به ویرجینیا بازگشته‌اند، جایی که در آنجا تبدیل به خون آشام شده اند. داستان از جایی جالب می‌شود که یک دختر در میان این دو برادر قرار می‌گیرد.

7.7
ادامه / دانلود

مرد شنی

The Sandman

خلاصه سریال : زمانی که مرد شنی با نام مستعار رویای بی‌پایان (با بازی تام استاریج)، توسط موجودی کیهانی که همه رویاها را کنترل می‌کند، دستگیر شده و برای بیش از یک قرن اسیر می‌شود، باید در دنیاها و زمان‌های مختلف سفر کند تا هرج و مرجی که نبودش ایجاد کرده را برطرف سازد اما…

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است