آیدل بهشتی


The Heavenly Idol

6.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

لمبری (با بازی کیم مین-کیو) یک کاهن اعظم از دنیایی دیگر است که با پادشاه شیاطین می جنگد. در این میان او یک روز به شکلی اسرارآمیز در بدن یکی از اعضای یک گروه موسیقی کره‌ای از خواب بیدار می‌شود. اعضای این گروه 3 سال است که با هم هستند اما به دلیل عدم موفقیت در آستانه سقوط قرار دارند و…

درباره

آیدل بهشتی یک سریال در ژانر درام, فانتزی و کمدی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به پارک سانگ نام, تاک جه هون, چوی جائه هیون -, شین میانگ سیانگ -, شین هائه چول, کیم مین کیو -, گو بو-گیول و لااون اشاره کرد.

عناوین مشابه

ملکه اشک ها

Queen of Tears

باک هیون-وو وکیلی از حومه‌ی شهر با هونگ هه-این، وارث اصلی یک شرکت بزرگ در کره ازدواج می‌کند و به قولی متقاعد می‌شود تا هرگز اجازه‌ی اشک ریختن او را ندهد. ازدواج و زندگی آنها با عشق شروع شد اما تنها پس از سه سال، مهر و محبت بین آنها محو می‌شود. هیون وو که به عنوان مدیر حقوقی گروه کوئینز فعالیت میکند و با چالش‌های سخت زندگی با همسرش دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم می‌گیرد برای طلاق اقدام کند. در این شرایط سخت آیا آنها می‌توانند عشق قدیمی خود را زنده کنند و زندگیشان را نجات دهند؟

8.5
ادامه / دانلود

اگر برای من آرزو کنی

If You Wish Upon Me

جوانی به نام یون گیو رای (با بازی جی چانگ ووک) که در یک پرورشگاه بزرگ شده و مدتی را نیز در بازداشتگاه و زندان نوجوانان گذرانده است. حال او برای داشتن یک زندگی عادی تلاش می‌کند. در این میان او برای کار داوطلبانه به یک آسایشگاه فرستاده شده و در آنجا با رهبر تیم داوطلبان، کانگ تائه سیک (با بازی سونگ دونگ ایل) و پرستاری به نام سئو یون جو (با بازی سویونگ چوی) آشنا می‌شود و…

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است