ارتش سری


کارگردانی شده توسط سعید ابوطالب

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 2 از فصل پنجم افزوده شد ...
زمان پخش : هر هفته یکشنبه ها

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی که داستان فرضی آن برگرفته از سریال پرطرفداری به همین نام است ، با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است که : در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش های متفاوت پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و .... در کافه کاندید واقع در بلژیک ۱۹۴۵ جمع می شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام دهند‌.

درباره

ارتش سری یک سریال در ژانر رئالیتی شو است که توسط سعید ابوطالب کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور ایران بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به پژمان بازغی، بهنام تشکر، سروش جمشیدی، عباس جمشیدی فر، میثاق جمشیدی، شقایق دهقان، محیا دهقانی، رامین راستاد، امیرحسین رستمی، حسین رفیعی، عبدالله روا، امین زندگانی، امیرمهدی ژوله و... اشاره کرد.

عناوین مشابه

اسکار

Oscar

اسکار، یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند. در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. در این برنامه، هر فرد تلاش میکند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است