ناتو


Naato

کارگردانی شده توسط مهدی صفی یاری
3.4 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

این برنامه هم مسابقه ای دیگر از سناریوهای متفاوت بازی مافیا می باشد.

درباره

ناتو یک سریال در ژانر رئالیتی شو و مسابقه است که توسط مهدی صفی یاری کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور ایران بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به امیرحسین رستمی, امیرحسین صدیق, باربد بابایی, بهنام تشکر, بیتا سحرخیز, جواد رضویان, سیما تیرانداز و شبنم قلی‌خانی اشاره کرد.

عناوین مشابه

تی ان تی

TNT

ویژه برنامه نوروزی تی‌ان‌تی با اجرای حامد آهنگی در شب سال نو و در طول ایام عید مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می‌گذارد. بخش‌های مختلف و پرهیجان این برنامه شامل اجرای زنده‌ موسیقی، گفتگو و چالش‌های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خواهد بود…

3.3
ادامه / دانلود

اسکار

Oscar

اسکار، یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند. در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. در این برنامه، هر فرد تلاش میکند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است