تونل


1h
8.3 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

تا قسمت 16 از فصل اول با زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک کارآگاه پلیس باهوش که در سال 1986 زندگی می کند. درست زمانی که بر روی یک پرونده قاتل سریالی کار می کند، طی اتفاقاتی به آینده و سال 2017 سفر می کند. در طی گذشت زمان او متوجه می شود که قاتل سریالی هنوز هم دستگیر نشده و علاوه بر آن جان دخترش نیز در خطر است. بنابراین تصمیم می گیرد به هر قیمتی که شده هم جان دخترش را نجات دهد و هم قاتل را دستگیر کند اما ...

درباره

تونل یک سریال در ژانر جنایی, درام و فانتزی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2017 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به هی مردم، هیوک، هیون مین اشاره کرد.

عناوین مشابه

مامور خودسر

Vigilante

هنگامی که کیم جی یونگ تنها یک کودک بود، مادرش در یک درگیری در خیابان به قتل رسید و مجرم فقط سه سال و نیم به زندان افتاد. حال کیم جی یونگ به یک پسر بالغ تبدیل شده و می‌بیند که قاتل مادرش اصلا تغییر نکرده بنابراین خودش اوضاع را به دست می‌گیرد و قاتل مادرش را وحشیانه کتک می‌زند و پس از آن دچار یک دوگانگی رفتاری می شود.

8
ادامه / دانلود

تولد دوباره در خانواده پولدار

خلاصه سریال : یون هیون وو بیش از 10 سال است که در شرکت سونیانگ مشغول به کار می‌باشد. شغل او عمدتا خدمت به خانواده‌ای است که شرکت را اداره می‌کنند. اما زمانی که او به دروغ متهم به اختلاس می‌شود، در یک سفر کاری به خارج از کشور هدف گلوله قرار گرفته و کشته می‌شود. حال یون هیون وو در بدن کوچکترین پسر خانواده، جین دو جون بیدار شده و تصمیم به انتقام می‌گیرد اما…

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است