جداسازی


Severance

48m
کارگردانی شده توسط آوف مک‌آردل و بن استیلر
87 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 9 از فصل 1 با دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

مارک، رهبری تیمی از کارکنان اداری را بر عهده دارد که خاطرات زندگی کاری و شخصی‌ آن‌ها از طریق جراحی از یکدیگر جدا شده‌ است. اما زمانی که آن‌ها با همکاری مرموز در خارج از محیط کاری روبرو می‌شوند، سفری را برای کشف حقیقت درباره ماهیت حقیقی شغلشان آغاز کرده و…

درباره

جداسازی یک سریال در ژانر درام, دلهره آور, رازآلود و علمی تخیلی است که توسط آوف مک‌آردل کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آدام اسکات, بریت لاور, پاتریشا آرکت, ترامل تیلمن, جان تورتورو, جن تالک, دیچن لاچمن و زک چری اشاره کرد.

عناوین مشابه

جسیکا جونز

Jessica Jones

این سریال براساس کاراکتر مرموز جسیکا جونز ساخته شده. ابرقهرمانی که بعد از اتفاقات تراژیکی که برایش اتفاق می افتد نجات دنیا را کنار گذاشته و به زندگی عادی میپردازد .حالا او یک آژانس کاراگاهی دارد که بیشتر به تحقیق در مورد انسانهایی با توانایی های خاص می پردازد. هدف اصلی او دیگر نجات دنیا نیست بلکه میخواهد خانه اش را حفظ کند و بتواند زندگی عادی داشته باشد.

7.9
ادامه / دانلود

پنج روز در بیمارستان مموریال

داستان این سریال در نیواورلنز لوس آنجلس پس از وقوع طوفان کاترینا است که با راهی شدن سیلاب، رفتن برق و افزایش دمای هوا، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان مجبور می شوند در شرایط مرگ و زندگی تصمیماتی بگیرند که در سال های آینده عمرشان گریبان گیر آن ها می شود.

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است