سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک


59m
کارگردانی شده توسط الکس پینا
5.4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

تا قسمت 12 با زیرنویس چسبیده فارسی و تا قسمت 6 با دوبله فارسی از فصل اول افزوده شد.

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : در مورد گروهی از افراد با شخصیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد است که برای انجام یک سرقت بزرگ از یک ضرابخانه با یکدیگر متحد می‌شوند. حال پلیس برای نجات افرادی که به وسیله این گروه، گروگان گرفته شده‌اند و همچنین متوقف کردن مغز متفکر پنهان در پشت تمام این اتفاقات وارد عمل شده و…

درباره

سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک یک سریال در ژانر اکشن, جنایی, درام, معمایی و هیجان انگیز است که توسط الکس پینا کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به لی سی وو, ویکتوریا گریس و یوجین کو اشاره کرد.

عناوین مشابه

ازدواج ممنوعه

The Forbidden Marriage

درباره لی هیون، پادشاه چوسان است که هفت سال پیش زمانی که هنوز ولیعهد بود، همسر محبوب خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون دستور ممنوعیت ازدواج را صادر کرده است. یک روز، پادشاه لی هیون با زنی جوان به نام یی سو رانگ روبرو می‌شود که ادعا می‌کند، روح همسر مرحوم پادشاه هنوز هم در کاخ سلطنتی حضور دارد و…

7.5
ادامه / دانلود

خانواده جدید

Unexpected You

داستان زن و شوهر جوانی به نام های یون هی و تری که زندگی شاد و آرامی دارند. یون هی تهیه‌کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند. این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می‌کنند و این‌جا به جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تأثیر قرار داده و متحول می‌کند.

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است