قاشق طلایی


1h 20m
کارگردانی شده توسط سانگ هیون ووک
7.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 15 از فصل اول ( با دوبله فارسی) افزوده شد.

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : در مورد یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام لی سونگ چئون (با بازی یوک سونگ-جه) می‌باشد که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده است. یک روز لی سونگ چئون به صورت اتفاقی با پیرزنی مرموز و عجیب روبرو می‌شود که از وی می‌خواهد یک قاشق طلایی به قیمت سه دلار را از او بخرد. قاشقی که می‌تواند پدر و مادر لی سونگ چئون را تغییر داده و جای او را با یک فرد ثروتمند هم سن و سالش عوض کند اما…

درباره

قاشق طلایی یک سریال در ژانر درام, فانتزی و معمایی است که توسط سانگ هیون ووک کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به چای یون جونگ, لی جونگ وون و یوک سونگ جائه اشاره کرد.

عناوین مشابه

خانواده جدید

Unexpected You

داستان زن و شوهر جوانی به نام های یون هی و تری که زندگی شاد و آرامی دارند. یون هی تهیه‌کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند. این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می‌کنند و این‌جا به جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تأثیر قرار داده و متحول می‌کند.

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

28 دسامبر 2022

ملیکا

فیلم و سریال هایی که قرار می دین سانسور شده ایا

پاسخ

28 دسامبر 2022

مدیریت سایت

سلام در کادر بالا درج شده...

پاسخ