مایک


25m
68 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 8 از فصل اول (قسمت پایانی) با دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

روایتگر زندگی حرفه ای و شخصی پر فراز و نشیب یکی از قهرمانان بوکس و یکی از مشهورترین شخصیت های ورزشی دنیا، مایک تایسون...

درباره

مایک یک سریال در ژانر درام, زندگی‌نامه و ورزشی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به تروانته رودز، راسل هورنسبی، اولونیکه آدلی اشاره کرد.

عناوین مشابه

پنج روز در بیمارستان مموریال

داستان این سریال در نیواورلنز لوس آنجلس پس از وقوع طوفان کاترینا است که با راهی شدن سیلاب، رفتن برق و افزایش دمای هوا، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان مجبور می شوند در شرایط مرگ و زندگی تصمیماتی بگیرند که در سال های آینده عمرشان گریبان گیر آن ها می شود.

7.7
ادامه / دانلود

فقط قتل های این ساختمان

Only Murders in the Building

خلاصه سریال : سه غریبه که وسواس جنایت واقعی دارند و ناگهان خود را درگیر یک جنایت مرموز میبینند. زمانی که یک مرگ وحشتناک در داخل آپارتمان آن‌ها رخ میدهد، این سه نفر تلاش میکنند تا با استفاده از دانش و اطلاعات خود در مورد جنایت واقعی، به تحقیق درباره این قتل ترسناک بپردازند. اما آن‎ها به زودی متوجه میشوند که ممکن است یک قاتل در میان آن‌ها زندگی کند و…

8.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است