مون هاون


1h
کارگردانی شده توسط پیتر اوکو
4.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : بلا سوئی خلبان هواپیمای باربری و قاچاقچی در ماه که به جرمی متهم می شود و در مون هاون رها می شود. مون هاون مکانی خیالی است که روی ماه ساخته شده تا مردم آن برای مشکلاتی که به زودی تمدن روی زمین را از بین خواهند برد راه حل پیدا کنند. پای بلا به توطئه ای کشیده می شود که هدفش تحت کنترل درآوردن همان هوش مصنوعی است که مسئول معجزه های مون هاون است. بلا با یک کارآگاه محلی همراه می شود تا جلوی نیروهایی را بگیرد که قصد از بین بردن آخرین امید زمین را دارند.

درباره

مون هاون یک سریال در ژانر علمی تخیلی است که توسط پیتر اوکو کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آرتور لی, آمارا کاران و آیلت زورر اشاره کرد.

عناوین مشابه

لا برا

La Brea

پس از وقوع نشست زمین در مرکز شهر لس آنجلس، اعضای یک خانواده از یکدیگر جدا می شوند. مادر و پسر به همراه چند رهگذر دیگر به داخل حفره ای عظیم سقوط می کنند و سپس تلاش می کنند مسیر بازگشت خود را پیدا کنند. پدر و دختر خانواده که از سقوط نجات پیدا کرده اند و بر روی زمین باقی مانده اند، به دنبال راهی برای نجات خانواده خود هستند. پدر که سابقا با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کرده، متوجه می شود که شاید بتواند در این فرصت زمان کم، با کمک این اختلال ها عزیزانش را پیدا کند.

5.8
ادامه / دانلود

فرزندان شن

Children of Dune

پس از سالها جنگ و خونریزی بین دو امپراطوری بر سر تسخیر کائنات و تسلط تمام بر تمدن شناخته شده، “پل مدیب” از خاندان (آتردیس) پیروز شده و به عنوان رهبر بلا منازع بر سراسر کائنات فرمانروایی می کند.مرکز حکومت وی سیاره کویری به نام (آراکیس) که ساکنانش را قبایل بادیه نشین موسوم به “فرمن ها” تشکیل می دهند بعضی از قبایل مخالق تغییرات اکوسیستمی است که “پل” انجام داده و مقاومت میکنند چون ادامه این روند باعث می شود.

7.3
ادامه / دانلود

از مردگان متحرک بترسید

رعب و وحشت ﺍﺯ ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﻣﺘﺤﺮﮎ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺳﭙﯿﻦ ﺁﻑ ﺳﺮﯾﺎﻝ ‏«ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﻣﺘﺤﺮﮎ» ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻧﺨﺴﺖ ﺑﺮﻭﺯ ﺑﺤﺮﺍﻥ ﺑﺸﺮﯾﺖ ﻭ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻭﯾﺮﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺯﺍﻣﺒﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﮑﺸﺪ ﻭ…

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است