پیکی بلایندرز


50m
کارگردانی شده توسط استیون نایت
8.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : شخصی به نام کیلین مورفی در نقش تام (توماس) شلبی، رهبر یک گروه تجارت خانوادگی میگذرد.

درباره

پیکی بلایندرز یک سریال در ژانر جنایی و درام است که توسط استیون نایت کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آنابل والیس, پاول اندرسن, سم نیل, کیلین مورفی و هلن مک‌کروری اشاره کرد.

عناوین مشابه

خیانت

خلاصه سریال : در مورد مردی به نام آدام لارنس می‌باشد که توسط سازمان MI6 آموزش دیده و آینده خوبی در انتظارش است. اما زمانی که یک جاسوس روسی به نام کارا که با وی گذشته پیچیده‌ای داشته، از راه می‌رسد، آدام مجبور می‌شود همه چیز و همه کس را در زندگی خود زیر سوال برده و…

6.2
ادامه / دانلود

بریکینگ بد

Breaking Bad

برایان کرنستون نقش والتر وایت دبیر شیمی را ایفا می کند که دوران سختی را می گذراند و به سختی از پس مخارج همسرش و پسرش که مشکل جسمانی دارد بر می آید . زمانیکه والتر متوجه می شود که به بیماری کشنده سرطان ریه دچار است ، همه چیز به یکباره برای او تغییر میکند . با دانستن اینکه چند سالی بیشتر زنده نیست و چیزی برای از دست دادن ندارد ، به همراه یکی از شاگردان قدیمی اش و با بهره گیری از آموخته هایش در زمینه علم شیمی شروع به ساخت و فروش ماده مخدر شیشه می کند.

9.5
ادامه / دانلود

چرخ زمان

The Wheel of Time

داستان سریال که بر اساس کتاب های رابرت جوردان نوشته شده در جهانی فانتزی و با ویژگی هایی جادویی روایت می‌شود، جهانی که فقط برخی از افراد به آن دسترسی دارند. یک زن به نام مورین به همراه پنج مرد و زن جوان دیگر همراه می‌شود تا سفری خطرناک را در این این جهان فراطبیعی آغاز کند.

7.1
ادامه / دانلود

نظرات

27 آگوست 2023

اتوسا

اخه توی معرفی داستان اسپویل میکنید؟

پاسخ
26 ژوئن 2023

اشکان

سلام فصل دو قسمت ۴ و ۵ دوبله با تصویر هماهنگ نیست لطفا درست کنید
با سپاس

پاسخ
20 جولای 2022

nils

لطفا زبان اصلی با زیرنویس فارسی هم قرار بدین

پاسخ