کارناوال رو


56m
7.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

تا قسمت 10 از فصل دوم با زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

موجودات افسانه‌ای و اسطوره‌ای که از سرزمین جنگ‌زنده‌ی خود فرار کرده و اکنون در یک شهر تاریک و مرموز زندگی می‌کنند. اما حضور این موجودات در این شهر باعث افزایش جمعیت و همینطور مشکلات و ناسازگاری با انسان‌ها می‌شود.

درباره

کارناوال رو یک سریال در ژانر جنایی, درام و فانتزی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2019 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به اورلاندو بلوم، کارا دلوین، سایمون مک برنی اشاره کرد.

عناوین مشابه

فارگو

Fargo

در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی که در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهای مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌ عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابه‌ای هستند.

8.9
ادامه / دانلود

مبارز

Warrior

در سال ۱۸۷۰ یک جوان چینی به نام آحسام وارد شهر سانفرانسیسکو می‌شود. آحسام که یک استاد هنرهای رزمی است، به منظور پیدا کردن خواهرش از چین به آمریکا سفر کرده است. او از همان ابتدای ورودش و پس از درگیری با ماموران گمرک نشان میدهد که یک چینی عادی نیست. سپس به دلیل مهارت‌های مبارزه‌‌اش او را وارد یکی از باندهای مافیایی چینی به نام هاپ‌وی در محله چینی‌ها می‌کنند، چیزی که ناخواسته او را وارد جنگ میان تانگ‌ها (مافیای چینی) می‌کند. از طرفی تنش میان قشر کارگر ایرلندی و مهاجران پرتعداد چینی روز به روز بیشتر می‌شود. از آنجایی که چینی‌ها با قیمتی بسیار پائین‌تر کارهای آنها را انجام می‌دهند، بسیاری از کارگران ایرلندی بیکار شده‌اند. آحسام که اکنون در برهه‌ای حساس از تاریخ شهر سانفرانسیسکو وارد آن شده و در جستجوی خواهرش می‌باشد، خیلی زود متوجه می‌شود که ..‌.

8.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است