یوکو


جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 20 از فصل اول با دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

ماجراهای جذاب سه کودک به نام‌های مای، اوتو و ویک را دنبال می‌کند که عاشق بازی در فضای بیرون از خانه هستند. در این بین شور و اشتیاق و علاقه‌ای که آن‌ها هنگام بازی کردن دارند، کنجکاوی موجودی جادویی به نام یوکو را تحریک کرده و او بازی کودکان را به ماجراجویی‌هایی هیجان‌انگیز و خارق‌العاده ای تبدیل می‌کند که…

درباره

یوکو یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور اسپانیا و روسیه بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به تایلر باچ، سارا ناتوچنی، آلیسون لی روزنفلد اشاره کرد.

عناوین مشابه

گشت جادویی

Skazochnyy patrul

چهار جادوگر جوان به نام‌های هلنا، والری، مری و اسنوی که در کنار هم ماجراهای هیجان انگیزی را تجربه کرده و یاد می‌گیرند با انواع چالش‌ها روبرو شوند. داستان از شهر فابلتون شروع می‌شود، جایی که والری، مری و اسنوی برای آموزش به آن نقل مکان کرده و هلنا را ملاقات می‌کنند. آن‌ها همراه با هم یک گروه ابرقهرمانی به نام گشت جادویی را تشکیل داده و…

7.9
ادامه / دانلود

ماشا و خرس

Masha and the Bear

ماشا دخترکی بازیگوش، شاد، مهربان و پُرانرژی است که با خوک، بز و سگش در جنگل زندگی می‌کند. تمام حیوانات جنگل از او گریزانند، چرا که ماشا وادارشان می‌کند تا با او بازی کنند. روزی ماشا، پروانه‌ای می‌بیند و هنگامی که این پروانه را تعقیب می‌کند، به خانهٔ خرسی می‌رسد که برای ماهیگیری از منزل خارج شده‌است. ماشا در حین بازی در آنجا، حسابی کلبهٔ خرس و محوطه‌اش را بهم می‌ریزد و هنگامی که خرس برمی‌گردد، با فاجعه‌ای که ماشا ایجاد کرده مواجه می‌شود. خرس تلاش می‌کند از دست ماشا خلاص شود و او را از آنجا براند، اما موفق نمی‌شود و سرانجام ماشا و خرس با هم دوستانی صمیمی می‌شوند.

7.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است