تد جستجوگر گمشده و لوح زمردین


1h 30m
کارگردانی شده توسط انریکه گاتو
5.9 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : تد به طور اتفاقی باعث فعال شدن یک نفرین کهن می شود که جان دوستانش را به خطر می اندازد. همه با او دشمن می شوند و فقط سارا به او کمک می کند تا به ماجراجویی برود و به نفرین مومیایی پایان دهد.

درباره

تد جستجوگر گمشده و لوح زمردین یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط انریکه گاتو کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور اسپانیا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به اسکار باربران, لوئیس پوسادا و میشل جنر اشاره کرد.

عناوین مشابه

کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاه

در دنیای حشرات کارآگاه عنکبوتی پس از دستگیری دشمن بزرگ خود سوار هواپیمای دریایی به مقصد سانفرانسیسکو می‌شود اما قتلی در آن هواپیما اتفاق می افتد که او را وارد مخمصه ای می کند که هم دنیای انسان‌ها و هم دنیای حشرات را به خطر می اندازد.

5.8
ادامه / دانلود

جنگ های تک شاخ ها

خرس‌های عروسکی مدت هاست که علیه دشمن دیرینه خود، تک شاخ‌ها می‌جنگند، با این وعده که پیروزی، هدف آن‌ها را تکمیل کرده و عصر جدیدی را آغاز خواهد کرد. در این میان دو برادر به نام‌های بلوت و توبی به همراه گروهی از خرس‌های عروسکی بی‌تجربه به ماموریتی خطرناک برای نجات جنگل جادویی که تک‌شاخ‌ها درآن زندگی می‌کنند، فرستاده شده و نبردی وحشتناک را آغاز می‌کنند…

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است