پدرخوانده های توکیو


1h 32m
کارگردانی شده توسط ساتوشی کن
7.8 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در شب کریسمس، سه بی خانمان که در خیابان های توکیو زندگی می کنند، یک نوزاد تازه متولد شده را در میان زباله ها پیدا می کنند و به دنبال والدینش می گردند.

درباره

پدرخوانده های توکیو یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط ساتوشی کن کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2003 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به Aya Okamoto, Tôru Emori و Yoshiaki Umegaki اشاره کرد.

عناوین مشابه

هنر شمشیرزنی آنلاین: -پیشرو- آریا یک شب بدون ستاره

یک دانش آموز دبیرستانی به نام آسونا که به شکلی اسرارآمیز در یک بازی عجیب و غریب به نام هنر شمشیرزنی آنلاین گرفتار می‌شود. حال آسونا باید با یک شمشیرباز جوان مبارزه کرده و پیروز شود، در غیر این صورت اگر در بازی جان خود را از دست دهد زندگی او در دنیای واقعی نیز نابود خواهد شد و…

7.2
ادامه / دانلود

بالا

Up

پیرمردی که به تنهایی در خانه کوچکش در میان آسمان خراش ها زندگی میکند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند! اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده به پرواز در می آید و پسر بچه ای خوش بین به نام «راسل» به طور اتفاقی با او همسفر می شود و....


8.3
ادامه / دانلود

کارآگاه کانن: زیردریایی آهن سیاه

Detective Conan: Black Iron Submarine

سیاری از مهندسان از سراسر جهان در تاسیسات دریایی اینترپل “پاسفیک بوی” در Hachijo-jima، در جنوب دریای جنوب سواحل مرکزی استان توکیو گرد هم می آیند تا شاهد راه اندازی یک سیستم جدید باشند که همه سیستم های دوربین مجری قانون را در سراسر جهان به هم متصل می کند.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است