اسپایدرمن در برابر دکتر اوختاپوس


1h 16m
کارگردانی شده توسط آوی آراد و جان کاولی
6.8 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دکتر اختاپوس دانشمند بزرگ بر روی اختراع جدیدی کار می کند اما یک سری اتفاقات غیرمنتظره باعث می شود که اختاپوس به یک ابرشرور تبدیل شود و در پی انتقام از کسانی است که باعث این اتفاق شده اند. در این بین تنها اسپایدرمن است که میتواند جلوی اختاپوس را بگیرد...

درباره

اسپایدرمن در برابر دکتر اوختاپوس یک انیمیشن در ژانر اکشن, علمی تخیلی و ماجراجویی است که توسط آوی آراد کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2004 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به استن لی, روسکو لی براون و کریستوفر دانیل بارنز اشاره کرد.

عناوین مشابه

بتمن بی نهایت : مکانیک علیه جهش یافتگان

Batman Unlimited: Mechs vs. Mutants

پس از آنکه آقای فریز دانشمند شیطان صفت، آخرین اختراع خود را روی دو تا از قوی ترین مجرمان شهر گاتهام <کیلر کراک> و <بین> آزمایش و راه اندازی می کند، همه چیز از بد به بدتر تبدیل می شود تنها به این علت که این آزمایشات باعث جهش یافتن این دو فرد به غول های یخی می شود.

5.8
ادامه / دانلود

بتمن ماورایی: بازگشت جوکر

خلاصه انیمیشن : تری مک گینیس یا همان بتمن جدید که در حال تلاش بود سر از رازهای جوکر در بیاورد، بزرگترین راز دوران زندگی بتمن اصلی را کشف کرد. داستانی واقعی از آخرین نبرد بتمن و جوکر که در جریان آن چیزی نمانده بود بروس وین با یکی از حملات اخیر جوکر کشته شود. حالا این به عهده بتمن هست که انتقام استاد خودش را بگیرد و جوکر رو برای همیشه از بین ببرد…

7.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است